$175 000,00

Bugetul pentru acțiunea de proiect

Circa 1.000.000 de bărbați și femei sensibilizați prin campaniile anti-corupție implementate în perioada 2019-2021

Localități:

  • Nivel: Național

Parteneri:

$175 000,00

SDG

Domenii de intervenție:

  • Implicarea cetățenilor
  • Educație & sport
  • Susținerea businessului
  • Buna guvernare

Grupuri-țintă:

  • Autoritățile locale
  • Societatea civilă
  • Populația
  • Tineri
  • Autoritățile centrale

Perioada de implementare:

Data de start Data de finalizare
01 apr 2020 31 dec 2021

Rezultate:

  • Campanii de sensibilizare privind raportarea ilegalităților și protecția avertizorilor de integritate
  • Campanii de sensibilizare privind standardele de integritate în sectorul privat „Eu nu mi-am cumpărat succesul” și ”Un business prosper este un business integru”
  • Campanii de sensibilizare pentru implicarea tinerilor în prevenirea corupției și promovarea integrității
  • Campanii de sensibilizare dedicată Zilei Internaționale Anticorupție

Beneficiari:

  • Populația generală, businessul, tinerii și angajații
1